Close

5 razlogov, zakaj je savnanje v zimskem času dobro za naše zdravje

Savne so že od nekdaj znane kot odlična metoda za sprostitev telesa in duha. Pozitiven vpliv imajo tudi na stanje naše kože. V nadaljevanju si preberite 5 načinov, kako savna pripomore k izboljšanju zdravja.

1. Več energije in dobre volje
Ljudje, ki 10-30 minut dnevno preživijo v savnah ali v lokalni telovadnici, običajno opazijo, da je njihov nivo energije višji in ostaja visok tekom dneva. Samo nekaj minut intenzivne vročine pomaga umu in telesu, da se sprostita. Pri savnanju se v telesu pospešeno sproščajo endorfini – hormoni zadovoljstva, sreče in dobrega počutja.

2. Manjša možnost za prehladna obolenja
Zima in hladnejši dnevi prinašajo sezono prehlada. Vrnejo se nadloge, kot so smrkavi nosovi, glavoboli in kašelj. Četudi smo previdni in izvajamo preventivne ukrepe (jemanje vitaminov, izogibanje množicam ljudi, itd.), se prehladnim obolenjem le stežka izognemo. Zakaj ne bi uporabili še drugih načinov obrambe pred temi nevšečnostmi?
Redni obiski v savnah zmanjšujejo verjetnost za pojav prehladnih obolenj.

Zdravniki in znanstveniki so objavili ugotovitev, da lahko savnanje drastično zmanjša pogostost prehlada in gripe. Bele krvne celice, ki predstavljajo obrambo imunskega sistema pred obolenji, nastajajo v večjih količinah, če so smo izpostavljeni višjim temperaturam.

3. Znojenje koristi telesu in koži
Savne so nekakšna »telovadba« za naše pore. Ko je telo izpostavljeno visokim temperaturam, se pore odprejo in pričnejo izločati znoj. Primarna funkcija znojenja je hlajenje telesa, vendar ima tudi druge pozitivne učinke. Z znojem se iz telesa odstranjujejo toksini (stranski produkti presnove, strupi iz okolja…), poveča pa se tudi pretok krvi, kar okrepi kardiovaskularni sistem in izboljša oskrbo celic s svežo krvjo.

4. Bolj trden in kakovosten spanec
Ponoči, ko se umirimo in spimo ter je telesna temperatura nekoliko nižja kot podnevi, se koncentracija endorfinov zmanjša. Zaradi učinka savnanja, kjer se koncentracija endorfinov zelo poveča, ostane njihova raven tudi ponoči višja kot po navadi. Zato je tudi spanec bolj trden in kakovosten.

5. Lažja izguba kilogramov
Savnanje poveča srčni utrip, znižuje krvni tlak, poveča oksigenacijo in pospeši presnovo. Fiziološki učinki so neverjetno podobni kardio vadbi! Na ta način savnanje pripomore k hitrejši izgubi kilogramov.

Študija, ki je vključevala skupino žensk, ki so vozile stacionarna kolesa, je pokazala 444-odstotno povečanje izgube telesne mase za skupino, ki je bila izpostavljena bližnji infrardeči svetlobi v primerjavi s skupino, ki je vadila brez izpostavljenosti.
Telo lahko s pomočjo infrardečega sevanja toplote v 30-minutah porabi več kot 600 kalorij! Za ta namen so priporočljive infrardeče savne, ki povzročijo segrevanje tkiva. Pri tem se poveča pretok krvi skozi tkivo, pospeši se poraba kalorij, hkrati pa se tudi zmanjšajo morebitne bolečine.

Previdnost pri uporabi savne
Ena od slabosti savnanja je, da v vlažnih in toplih pogojih zelo dobro uspevajo glivice. Najbolj pogoste težave so z glivicami na nohtih, med prsti in na stopalih.
Po savnanju se moramo vedno stuširati, zatem pa kožo temeljito osušiti s čisto brisačo. Če je le mogoče, ne hodimo bosi, temveč obuti v natikače. Kljub vsem preventivnim ukrepom se lahko kaj hitro zgodi, da staknemo trdovratno glivično okužbo. V tem primeru nam bo v pomoč Oxilver® Nail Solution, ki učinkovito pomaga pri težavah s kožo in nohti, ki nastanejo kot posledica glivičnih okužb.

Uporabite Oxilver® Nail Solution

Viri:
www.dermstore.com
www.healthbenefitsofsauna.com

Pin It on Pinterest

Share This
Vpišite vaš e-naslov in se naročite na e-novice
Prijavite se na
e-novice
Naroči se
Strinjam se, da ENIKAM d.o.o., do preklica, na zgornji elektronski naslov posreduje elektronske novice.
Prijava na e-novice
Vpišite vaš e-naslov in se naročite na e-novice
Naroči
Strinjam se, da ENIKAM d.o.o., do preklica, na zgornji elektronski naslov posreduje elektronske novice.